- MONSTERBOARD.NLMARKETING MANAGERJanuary 2018 - January 2021 (3 years)Verantwoordelijk voor strategische marketingplanning (B2B2C). Doelstellingen gericht op brand awareness en demand- & lead generation. Demand generation: creëren van (content) journeys in verschillende fasen van de customer journey gericht op lead generatie en conversie Customer retention, testimonial en referral campagnes Sales enablement: verstrekken van sales collateral en hoogwaardige content- journeys (e-mail en call scripts) Brand management, toezicht houden op consistent gebruik van branding in alle eigen kanalen en lokaliseren van Global brand campaigns Implementatie van nieuwe PR/media-projecten rondom belangrijke onderwerpen, verstrekken van data en coördineren van extern PR-bureau Lokale product lanceringen Event-management (offline & virtueel) incl. webinar programma's voor B2B2C audiences Succes: B2B Lead generatiecampagne resulteerde in 700+ leads met maar 7 dagen adverteren Succes: integrated marketing campagne bedacht wat resulteerde in de hoogste productadoptie & activering voor nieuwe App Succes: e-mail sales cadence geschreven met hoogste open rate ooit binnen de Global organisatie
- AIRTRADEMARKETING MANAGERJanuary 2016 - January 2018 (2 years)Airtrade Holland is Nederlands grootste airline consolidator en ontwikkelt travel technologie. In deze rol was ik verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Daarnaast leidde ik de branding strategie en ontwikkeling en lancering van een nieuw zakenreis merk. Lancering nieuw merk: branding en online waardepropositie gecreëerd voor een nieuw zakenreis product. Inclusief lead generatie & tijdschrift Affiliate marketingprogramma airlines: schrijven en uitvoeren van promotieplannen voor luchtvaartmaatschappijen op eigen kanalen (± Ad Spend € 500.000) Brand management: toezicht houden op consistent gebruik van Brand ID in alle eigen kanalen (e-mail en social media) PR/media: schrijven van persberichten
- KWS INFRAMARKETEERJanuary 2013 - January 2016 (3 years)KWS Infra is Nederlandse marktleider in de wegenbouw en asfaltproductie. In deze rol was ik verantwoordelijk voor het bereiken van nieuwe segmenten (vastgoed) en heb ik de lokale commercie afdeling opgezet. New business: effectief bereiken van nieuwe segmenten Customer intimacy: klanteninterviews, projectevaluaties en klantenevenementen Engineered marketing: bedenken van een online assessment tool t.b.v. lead generatie Contentstrategie: ontwikkelen van thought leadership content voor management Succes: Winnende pitch gepresenteerd voor infrastructuuraanbesteding Microsoft datacenter ( waarde ± €10 miljoen)
- Bachelor of Business AdministrationHES Amsterdam2010Bachelor of BusinessAdministration
- Data Visualisation & StorytellingGrowthtribe2022
- Business AnalyticsGrowthtribe2022
- Data FundamentalsGrowthtribe2022
- Growth MarketingGrowthtribe2022